2011. május 11., szerda

Eredeti Amerikai Punisher póló - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Eladó egy EREDETI Punisher póló egyenesen Amerikából.
Magamnak rendeltem nem eladásra, de sajnos a mérete nagyobb mint kellene. Mivel igényes vagyok magamra, ezért igényes terméket is rendeltem, így a minőségre nem lehet panasz. Ezt a pólót nem lehet takarításhoz, vagy alváshoz felvenni. Ebben a pólóban feszíteni kell.
Mivel igényes, mert mint mondtam magamnak rendeltem, ezért nem ilyen aluljáróba rávasalunk bármit matrica van rajta.
Akinek esetleg mégis kétsége merülne fel, annak itt a gyártó weboldala :
http: //www. cotton-shirts. eu/en/brands/gildan/
Az ára ehhez mérten került kialakításra, de jó hír, hogy magyar igényekhez szabtam, így bár bukok majd rajta egy keveset, de az új tulaja biztos meg lesz elégedve mindennel.
Méretét tekintve "L"-es, ami engem is megzavart kicsit, ugyanis nem az itthoni, manapság divatos nőies "L"-es, hanem férfias.
Ez annyit jelent, hogy emo-s, és metroszexuális méretben ez a póló XL-es.
Természetesen majd ha kéred, lemérem ponttól pontig, de most ezt hagyjuk...
Szóval, kérdezz, keress, vedd meg, mert itthon ilyet nem kapsz!



Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Az aukció vége: 2011-05-18 16:25
. Eredeti Amerikai Punisher póló - Jelenlegi ára: 3 500 Ft

Fontos